1.5 Aanpak en begeleiding per lesweek

1.5 Aanpak en begeleiding per lesweek

Hoe ziet een lesweek eruit?
  • Elke les in de verrijkende taallijn volgt dezelfde structuur: twee opdrachten met instructievideo’s en een derde verbeeldingsopdracht zonder video, om de creativiteit van leerlingen te stimuleren.

  • Het is praktisch om wekelijks drie korte contactmomenten met de leerlingen te plannen:

    1. Het bekijken van de video’s en starten met de opdrachten.

    2. Een tussentijdse check: hoe gaat het, zijn er vragen of knelpunten?

    3. Een afsluitend moment om de voortgang en resultaten te bespreken.

  • Door de kant-en-klare digibordlessen, instructievideo’s en rijke opdrachten kost de voorbereiding weinig tijd, terwijl leerlingen toch een inspirerend en uitdagend taalaanbod krijgen.

Meer en actuele informatie over een zichtzending, licenties en prijzen is te vinden op www.briljantonderwijs.nl.